Innbydelse

For utskrift kan du laste ned: Innbydelse NM 2015.

PROGRAM

Tirsdag 24.mars.

08:30 – 16:15                               Rennkontor åpent på arena
09:00 – 15:00                               Offisiell trening
11:00 – 11:15                               Pappbytte
15:30 – 16:15                               Lagledermøte i klubbhus på arena

Onsdag 25.mars.

08:00 – 14:30                               Rennkontor åpent på arena
08:00                                                 Våpenkontroll åpner
08:30 – 09:15                               Innskyting kvinner
09:15 – 09:30                               Offisiell NM åpning
09:30 – 10:45                               Kvinner Normal
10:50                                                 Blomsterseremoni
11:00 – 11:45                               Innskyting menn
12:00 – 13:55                               Menn Normal
14:00                                                 Blomsterseremoni
16:45 – 18:00                               Folkefest i sentrum
18:00                                                 Premieutdeling i sentrum

Torsdag 26.mars.

08:30 – 16:15                               Rennkontor åpent på arena
09:00 – 15:00                               Offisiell trening
12:00 – 12:15                               Pappbytte
15:30 – 16:15                               Lagledermøte sprint og jaktstart i                                                                              klubbhus på arena
15:30 – 17:30                               Juniorseminar

Fredag 27.mars.

08:00 – 18:00                               Rennkontor åpent på arena
09:00                                                 Våpenkontroll åpner
09:30 – 10:15                               Innskyting Kvinner
10:30 – 11:35                               Kvinner Sprint
11:40                                                 Blomsterseremoni m/kongepokal
12:00 – 12:45                               Innskyting Menn
13:00 – 14:50                               Menn Sprint
14:50                                                 Blomsterseremoni m/kongepokal
15:00 – 17:00                               Offisiell trening Junior
17:00 – 17:30                               Lagledermøte jr. fellesstart i klubbhus                                                                     på arena

Lørdag 28.mars.

07:30 – 19:00                               Rennkontor åpent på arena
07:30                                                 Våpenkontroll åpner
07:55 – 08:30                               Innskyting junior 1.pulje
08:45 – 09:15                               Kvinner 17
09:15 – 09:45                               Kvinner 18
09:45 – 10:15                               Kvinner 19
10:15 – 10:50                               Kvinner 20-21
10:50 – 11:25                               Menn 17
11:30                                                 Blomsterseremoni/Premieutdeling                                                                           K17,18,19,20-21, M17
11:30 – 12:30                               Løype stengt pga preparering
11:45 – 12:30                               Innskyting Junior 2.pulje
12:45 – 13:20                               Menn 18
13:20 – 13:55                               Menn 19
13:55 – 14:35                               Menn 20-21
14:50                                                 Blomsterseremoni/Premieutdeling                                                                           M18,19,20-21
14:45 – 15:30                               Innskyting Kvinner og Menn
15:45 – 16:30                               Jaktstart Kvinner
16:30                                                 Blomsterseremoni Kvinner
16:45 – 17:35                               Jaktstart Menn
17:35                                                  Blomsterseremoni Menn
17:45 – 18:15                               Lagledermøte stafett i klubbhus på
arena
19:00                                                 Premieutdeling i kinosal                                                                                                 Sprint/Jaktstart/DNB cup
20:30                                                 Bankett i kulturhus
20:30                                                 Frist påmelding stafett 

Søndag 29.mars.

08:30 – 15:00                               Rennkontor åpent på arena
08:30                                                 Våpenkontroll åpner
09:00 – 09:45                               Innskyting Kvinner
10:00 – 11:00                               Stafett Kvinner
11:15                                                 Blomsterseremoni/Premieutdeling
11:15 – 12:00                               Innskyting Menn
12:15 – 13:45                               Stafett Menn
14:00                                                  Blomsterseremoni/Premieutdeling

Med forbehold om justeringer i rennprogram i forhold til påmeldinger. Endringer blir kunngjort på www.sirdal2015.no og på lagledermøte.

DIVERSE INFORMASJON 

Påmelding:

Online påmelding.
Påmeldingsfrist 17.03.2015 (innen kl. 23.59)

Tildeling av antall stafettlag skjer på lagledermøtet lørdag.

Spørsmål om påmelding kan rettes til: Nils Inge Gauthun: nils.inge.gauthun@gmail.com

Startkontingent:
Senior kr. 200,- pr. dag
17/21 kr. 180,- pr. dag
Stafett kr. 400,- pr.lag.
Startkontingent på stafett blir etterfakturert til kretsen.

Dobbel kontingent ved påmelding etter frist.

Startnummer:

Kretsvis utdeling av startnummer på lagledermøter/ rennkontor.

Startnummer som ikke blir levert tilbake, blir belastet løper med kr. 300,-

Trening:

Det skal brukes startnummer under trening. Løper er ansvarlig for å levere dette tilbake til arrangøren.

Løper er ansvarlig for at visitasjon av våpen gjennomføres etter trening.

Husk: Våpen skal stå i stativ.

Visitasjon foregår på samme sted som ut- og innlevering av startnummer (standplass).

Innskyting:

Kretsvis innskyting.  Våpen skal stå i stativ. Visitasjon av våpen etter innskyting på tilvist plass.

Ikke visitert våpen medfører startnekt.

Parkering:

Ingen parkeringsplasser på arena uten parkeringsbevis.

Bruk parkering ved Sirdal kulturhus, Tonstad.

Gratis skyttelbuss til arena.

Parkering kr. 50,-

Smørebod/smørevogn:

Klubbene oppfordres til å melde inn behov for smørebod/oppstillingsplass til smørevogn/telt så snart som mulig.

Frist; 01.03.2015

Kontaktperson: Stein Ivar Sinnes, steinivar.sinnes@sirakvina.no

 

Grunnpris Pris pr. dag Maks pris
Leie av strøm og plass 0 500 2500
Leie av smørebod på arena inkl. strøm 1000 500 3500
Leie av container inkl. strøm 2500 500 5000

 

 Annet:

Løper er selv ansvarlig for å ha gyldig lisens.

Det blir brukt brikker under konkurransene. Brikkekontroll v/visitasjonstelt

Leie brikke: kr. 50,- pr. konkurranse Nødbrikke: kr. 200,-